• Hello! Kritika, PNG-k, chat: érezd jól magad! :) •

2014. január 4., szombat

Kritika- Angyali Szerelem♥

Sziasztok! Nagyon köszönöm, az újabb kritika kérést^^ Kifejezetten örülök neki^^

http://angyali-szerelem-niallhoranfanfic.blogspot.hu/
Író: A blogon nem találtam.




Fejléc: Nekem valamiért nagyon tetszik, mert te is (vagy aki csinálta) sokat dolgoztál rajta, és a blogodhoz illő fejlécet készítetted el. Bár nekem a bal alsó sarok egy kicsit üres...
10/10

Kinézet: A színeket jól választottad, a szöveg színe illik a háttérhez, de pl. a fejléc is világosabb színű. Szerintem vagy a hátteret tedd világosabbá, vagy a világos részeit egy nagyon picit sötétebbé.
10/9

Sztori: Jól írsz, egy helyesírási hibád volt, de az nem nagy dolog, csak nézd át a szöveget.
Nagyon jó a történet, nem csodálom, hogy ennyi feliratkozód van.
A lányt eddig blogon még nem láttam, így nem sablonos szereplőt használtál.
10/10
Tipp: Nézd át a szöveget, de szerintem elég átfutni rajta, mert tényleg egy fejezetben csak egy kis hibát találtam.

Összes pont: 30/29

További jó blogolást^^


1 megjegyzés: